- Reial Decret de la LOMQUE 126/2014, de 28 de
febrer, pel qual s'estableix el currículum bàsic de l'Educació Primària.
- D 108/2014, de 4 de juliol, pel qual establix
el currículum i desplega l'ordenació general de l'Educació Primària a la
Comunitat Valenciana.
- Ordre 89/2014, del 9 de desembre, de la
Conselleria d'Educació, Cultura i Deport, per la que s'estableix en els
documents oficials d'avaluació i es concreten aspectes de l'ordenació general
de l'Eduació Primària.
- D 39/98, del 31 de març, d'ordenació de
l'atenció educativa dels alumnes amb NEE que desenvolupa, entre altres
aspectes, els recursos personals per a tals alumnes.
- Ordre del 15 de maig del 2006 que es centra en
el model d'informe psicodegògic. (dins hi ha un apartat que va dirigit al
mestre d'audició i llenguatge).
- Ordre de l'11 de novembre de 1994 sobre el
procediment per a l'eleboració del dictamen d'escolarització dels alumnes amb
NEE.
- Ordre del 16 de juliol del 2001 sobre
l'atenció educativa amb els alumnes amb NEE en infantil (segon cicle) i
primària.
- Instruccions de la Direcció General
d'Ordenació i Centres Docents del 21 de juliol de 2014 per els que es regula
l'organització i funcionament de les unitats específiques de comunicació i
llenguatge pel curs 2014-2015.
No hay comentarios:
Publicar un comentario